in english  русский  UA  ES

Patroni kierunku


Synergia Sp. z o.o. Kancelaria Doradcza Synergia z Lublina

O firmie
Wierzymy, że marka to coś więcej niż logo. Marka to coś więcej niż reklama. To wielowymiarowy byt, który generuje emocje. Rodzi relacje. Buduje lojalność. Umiemy je tworzyć. Pracujemy z markami od lat. Pobudzamy marki do życia, aby przynosiły zyski i zwiększały marżę producentów. Pobudzamy marki do życia, aby wpływały na jakość życia mieszkańców i zmieniały świat na lepsze. Umiejętnie łączymy miękkie i twarde kompetencje. Wiemy, jak trafiać do serca i rozumu konsumenta. Lista zrealizowanych przez nas projektów i marek, które stworzyliśmy jest długa – ale dla nas każdy projekt jest nowy i świeży.


Blue Fox Sp. z o.o. Tworzymy, testujemy, wdrażamy

O firmie
One Step Ahead oznacza dla nas nowy, wyższy poziom działania naszych klientów, którym oferujemy:

- Rozwiązania osadzone w głębokiej analizie i badaniach tam, gdzie dominowała intuicja,
- Przewagi rynkowe oparte na wyższych poziomach wartości, np. doświadczeniu klienta,
- Alianse strategiczne, które tworzą innowacyjną propozycję wartości,
- Branding emocjonalny, społeczny lub kulturowy tam, gdzie był stosowany percepcyjny,
- Zarządzanie żywą strategią zamiast schematycznego planowania strategicznego.

Jesteśmy przekonani, że oferujemy wyjątkowe rozwiązania. Ich istotą są trzy różnice w stosunku do standardowego procesu doradczego:

- Nie robimy pobieżnych analiz, ani nie wypełniamy slajdów. Głęboko analizujemy rzeczywistość klienta, żeby odkryć nieodkryte prawidłowości i wzorce.
- Nie oddajemy klientowi rozwiązań, które są poparte jedynie naszą intuicją. Wszystkie testujemy na rynku z realnymi konsumentami.
- Nie zostawiamy rozwiązań w fazie abstrakcyjnych koncepcji. Wszystkie zamieniamy w praktyczne narzędzia i pomagamy je wdrożyć.

Sak=Skowron foto
dr Monika Sak-SkowronWykładowca na Nowych Studiach Magisterskich

W mojej opinii największym atutem nowych specjalności marketingowych na kierunku Socjologia jest ich interdyscyplinarny charakter. Możliwość rozwoju w wielu obszarach –marketingowym, socjologicznym i biznesowym, które się wzajemnie przenikają i uzupełniają. Dzięki takiemu podejściu, nasz absolwent stanie się kompletnym marketingowcem, to znaczy nie tylko potrafiącym zaprojektować i zrealizować kampanię promocyjną, ale przede wszystkim umiejącym zbadać potrzeby i oczekiwania klientów i ich zrozumieć. Co jest szczególnie istotne z kontekście skuteczności i efektywności podejmowanych działań marketingowych

Zostań studentem Wyspy w 2 krokach!

Wypełnij formularz zgłoszeniowy poprzez Internetowy System Rekrutacyjny

Dostarcz do Biura Rekrutacji komplet dokumentów

Biuro Rekrutacji

WSPA Lublin
ul. Bursaki 12, pokój 101
tel. 81 452 94 73,
601 361 767
rekrutacja@wspa.pl

Zapraszamy w godzinach 7.30-15.30

Szczegółowe informacje

Zapoznaj się ze szczegółowymi wymaganiami w procesie rekrutacji »

Zapraszamy na studia w systemach:
stacjonarnym i niestacjonarnym (wypełnij formularz zgłoszeniowy) » e-learning (sprawdź szczegóły) » in English (check details) »

Nowe, 2-letnie studia magisterskie na kierunku Socjologia adresowane są do osób, które chcą uzyskać stopień magistra i kompleksowe, odpowiadające potrzebom rynku wykształcenie. W ramach kierunku masz możliwość wyboru jednej z trzech specjalności - Marketing w biznesie, Psychosocjologia rozwoju osobistego i coaching menedżerski lub Informatyka. Studia ze względu na połączenie uniwersalnej wiedzy socjologicznej z gruntowną wiedzą specjalistyczną z zakresu wybranej specjalności mają charakter interdyscyplinarny. W programie studiów przewidziano szczególnie dużo zajęć w formie warsztatów, ćwiczeń i projektów, które praktycznie przygotują Cię do pracy w zawodzie.

Specjalności

  • Marketing w biznesie »

    Specjalność skierowana jest do osób, które planują rozwijać swoją karierę w obszarze marketingu.

    W trakcie studiów nabędziesz umiejętność wyjaśniania ludzkich zachowań na rynkach dóbr i usług, co pozwoli Ci podejmować trafniejsze decyzje rynkowe. Nauczysz się także sprawnie obsługiwać klientów. Uzyskasz kompleksową wiedzę, kompetencje i umiejętności w zakresie prowadzenia badań marketingowych oraz skutecznego wykorzystania tradycyjnych i nowych mediów (m.in. SoLoMo) w procesie projektowania i  realizacji kampanii marketingowych skierowanych do klientów zewnętrznych i wewnętrznych organizacji. Rozwiniesz swoje umiejętności w zakresie tworzenia przekazów. Będziesz mieć także możliwość poznania trendów marketingowych oraz technik marketingu wykorzystywanych m.in. w marketingu kryzysowym, i politycznym. Zdobędziesz wiedzę umożliwiającą ci dostosowanie się do zmieniających się wymogów rynku pracy.

    Przedmioty: Zachowania konsumenckie, Socjotechniki sprzedaży,
    Marketing w Internecie, Badania marketingowe, Treść i obraz w przekazie marketingowym, Projektowanie marketingowe, Marketingowe strategie kreowania tożsamości, Strategie komunikacji marketingowej, Zarządzanie marką, Public relations

  • Psychosocjologia rozwoju osobowego i coaching menadżerski »

    Specjalność skierowana jest do osób, które wiążą swoją przyszłość z pracą z ludzmi, w roli coachów, mentorów, trenerów  lub pracowników działów HR.

    W trakcie studiów uzyskasz gruntowną wiedzę, kompetencje i umiejętności w zakresie rozwoju personalnego. Poznasz psychospołeczne aspekty funkcjonowania jednostek i zbiorowości społecznych oraz metody motywacji i  formy wspomagania rozwoju, między innymi tj. coaching, mentoring, counselling. Nauczysz się także efektywnych form pracy indywidualnej i zespołowej. Na specjalności przewidzianych jest 135 godzin warsztatów.

    Przedmioty: Psychologia osobowości, Psychospołeczne czynniki rozwoju osobistego, metody wspomagania rozwoju osobistego, Zarzadzanie czasem, Psychospołeczne uwarunkowania zmian i motywacja, Teoria i praktyka coachingu, Trening umiejętności psychospołecznych, Umiejętności i kompetencje coachingowe, Coaching w zarzadzaniu, Menedżer jako coach.

  • Informatyka NOWOŚĆ! »

    Specjalność skierowana do osób, które planują zdobyć interdyscyplinarne kompetencje i umiejętności praktyczne w zakresie użytkowania i  projektowania systemów IT, analizy danych, technologii informatycznych i procesów społeczno-biznesowych.

    W trakcie studiów uczestnicy zdobędą praktyczne umiejętności projektowania oraz wykorzystania zagadnień społeczno-biznesowych w rozwiązaniach informatycznych. Będą potrafili analizować dane, testować oprogramowanie, projektować nowe funkcjonalności, zarządzać systemami informatycznymi oraz wdrażać nowe rozwiązania.

    Absolwenci specjalności znajdą zatrudnienie w firmach informatycznych, działach IT, centrach analitycznych, dla których najbardziej pożądanymi pracownikami są osoby łączące w sobie aspekty związane z wykorzystaniem najnowszych informatycznych technologii komunikacyjnych z umiejętnością analizy danych społecznych i biznesowych.

    Zdobycie praktycznych umiejętności gwarantuje prowadzenie części zajęć przez ekspertów m.in. z takich firm jak Comarch, Netrix, Infinite, gdzie wykładowcy pracować będą ze studentami na rzeczywistych projektach i rozwiązaniach wdrażanych w praktyce biznesowej.

    Program specjalizacji Informatyka obejmuje m.in. następujący zakres tematyczny przedmiotów:
    - Informatyka społeczna
    - Wstęp do informatycznej analizy danych statystycznych
    - Systemy informatyczne
    - Inżynieria oprogramowania
    - Społeczeństwo informatyczne
    - Informatyczne systemy organizacji pracy
    - Projektowanie systemów informatycznych
    - Wdrażanie systemów informatycznych
    - Projektowanie i zarządzanie bazami danych
    - Eksploracja danych
    - Integracja, analiza, raportowanie i  wizualizacja danych
    - Big Data
    - Internet Rzeczy
    - Bazy danych typu SQL i NoSQL
    - Inżynieria wiedzy
    - Metody sztucznej inteligencji w analizie danych
    - Ergonomia i projektowanie interfejsów
    - Zaawansowane analizy controlingowe z  wykorzystaniem metod BI

Możliwość uzyskania dyplomu studiów podyplomowych z zakresu zarządzania lub marketingu już w trakcie studiów magisterskich!

Przygotujemy Cię do pracy w:

  • działach marketingu i zarządzania zasobami ludzkimi,
  • ośrodkach badania opinii społecznej,
  • uczelniach i instytutach naukowych,
  • instytucjach doradczych i szkoleniowych,
  • agencjach PR oraz reklamowych,
  • środkach masowego przekazu,
  • administracji państwowej i samorządowej,
  • placówkach kulturalnych,
  • ośrodkach pomocy społecznej,
  • szkołach, ale po ukończeniu studium pedagogicznego.

Warto u nas studiować Socjologię! Atuty kierunku:

  • Profesjonalna kadra dydaktyczna z doświadczeniem zarówno akademickim, jak i praktycznym.
  • Nowoczesne metody nauczania pozwalające na rozwój własny w trakcie studiów.
  • Możliwość skorzystania z bezpłatnych porad doradcy zawodowego.
  • Kształcenie praktyczne.
  • Realizacja własnych akcji społecznych i realizacja badań naukowych.
  • Możliwość reprezentowania Uczelni podczas udziału w konferencjach.
  • Możliwość organizacji konferencji naukowych.
  • Już na pierwszym roku studiów wysokie stypendia.
CCRO

Dodatkowe możliwości

Kurs języka migowego

Celem kursu jest zapoznanie słuchacza z metodami porozumiewania się osób niesłyszących, wyposażenie w umiejętność komunikowania podstawowych informacji oraz rozumienia wypowiedzi w zakresie poznanego słownictwa języka migowego
Sprawdź szczegóły »

Kurs językowy - język angielski

Niekonwencjonalne, nowoczesne kursy językowe oparte o metody Embassy Summer School
Sprawdź szczegóły »

Kurs językowy - język niemiecki

Chcesz sprawnie komunikować się w języku niemieckim? Planujesz wyjazd do pracy za granicę?A może język niemiecki przydatny jest w Twojej obecnej pracy?
Sprawdź szczegóły »

Koła naukowe

WySPA Socjologów

Możemy mówić górnolotnie o pragnieniu wiedzy samorealizacji i innych takich... jednak studenci myślą pragmatycznie zestawiają koszty z zyskami jakie niesie działanie w kole. Jedni działają dla punktów inni w celu zwiększenia swojej wartości na rynku pracy jeszcze inni realizują swoje ambicje. Każdy cel jest dobry, ponieważ prowadzi do aktywności rozbudzającej ciekawość świata. Koła Naukowe powstają by pomóc studentom w realizacji ich celów. „ Wyspa Socjologów „ jest otwarta na wszystkich studentów ciekawych otaczającego nas świata.

Agnieszka Kozak

Sprawdź szczegóły »

Czesne za studia

tylko 310 zł miesięcznie*

lub zapłać czesne od razu za

  • rok - 3 400 zł
  • semestr - 1 700 zł

U nas czesne za studia stacjonarne (dzienne) i niestacjonarne (zaoczne) jest takie samo!

* płatne przez 12 miesięcy w roku

Przeczytaj, jak możesz sfinansować studia!

Załączniki

 

Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
ul. Bursaki 12, 20-150 Lublin, tel. 81 452 94 10, rektorat@wspa.pl

Twitter
Twitter
Youtube
Instagram
Rekrutacja Widget
E-learning Widget
English Widget